Обмін та повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня покупки за умови що:
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- немає подряпин, потертостей, відколів і слідів використання;
- програмне забезпечення не піддавалося змінам і є в наявності документи, що підтверджують факт покупки;
- обмін і повернення проводиться після діагностики, перевірки та висновку сервісного центру і підтвердження достовірності товару, заявленого в товарному чеку.
- УВАГА! СІМ карти, карти пам'яті, інформацію з пристрою перед відправкою в сервісний центр зберігайте та залишайте у себе - сервісний центр не несе відповідальність за втрати сім карт, карт пам'яті, інформації з вашого пристрою
- ВАЖЛИВО! При отриманні, завжди перевіряйте товар на відділенні Нової пошти на відсутність механічних пошкоджень. Підписавши декларацію Нової пошти, ви автоматично погоджуєтеся з тим, що товар отримали без будь-яких механічних пошкоджень, відколів, подряпин, дефектів.
Правила повернення товару
Сервісний центр може відмовити в поверненні або обміні смартфону в 14 днів і гарантійному ремонті якщо:
- порушене збереження заводських пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли в наслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- були проведені несанкціоновані зміни програмного забезпечення.
Повернення, обмін або доставка в сервісний центр здійснюються через компанію "НОВА ПОШТА":
- всі витрати, пов'язані з доставкою товару в наш сервісний центр, оплачує покупець;
- обмін або повернення товару протягом 14 днів, оплачує покупець;
- після отримання ми зв'яжемося з Вами для уточнення причини відправки.